رعیتی فرد گفت: شیراز باید به عنوان سومين حرم اهل بيت (ع) به نگين گردشگری ايران تبدیل شود و در گردشگری مذهبی حرف زیادی برای گفتن داشته باشد.
کد خبر: ۹۸۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 24 August 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «علی حسین رعیتی فرد»،  در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: افزایش مهاجرت به شهر و رشد جمعیتی شیراز در 50 سال اخیر اسیب هایی مانند حاشیه نشینی، فقر و ... را در پی داشته است.

کاندیدای شهردار شیراز افزود: شیراز با برخورداری از 152 محله که 21 محله آن در منطقه چهار شهرداری شيراز قرار دارد بیشترین مناطق شهری را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: به اعتقاد من باید شیراز به عنوان سومين حرم اهل بيت (ع) به نگين گردشگری ايران تبدیل شود و در گردشگری مذهبی حرف زیادی برای گفتن داشته باشد.

رعیتی فرد تصریح کرد: ایجاد برنامه جامع برای حفظ باغ های قصردشت، تقویت جذب سرمایه گذاری، افزایش تاب آوری شهری و ... باید اولویت شهردار آتی شیراز باشد.

خاطر نشان می شود، «علی حسين رعيتی فرد» از ديگر كانديداهای شهردار شیراز در نخستین روز معرفی برنامه های این نامزدها به مطرح کردن برنامه های خود پرداخت، وی در سوابق کاری خود بخشدار مركزی شيراز، مديركل شوارهای استانداری فارس، فرماندار جهرم و معاون اقتصادی سازمان بسيج سازندگی كشور را ثبت کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار